Pages

Sunday, November 29, 2009

mood..mood...no mood

Assalamualaikum sume..
"
"
haii malasnya rasa nak tulis blog arini heheh.rasanya lewat gak kali ni aku update blog kan.hmm mungkin sebab sibuk ngan keje kot.dah la skrg ni aku tgh penin nak solve error yang ada kat system yg aku handle tu huhu.yela bab2 programming mmg gitu.sampai tbawa2 dlm tido.haiih teringat plak masa zaman2 aku study dulu..macam ginilah.mana tak nye sebab kena wat assignment utk subjek programming..dok pikir macam manalah nak wat coding tuh.fuhh sampai terbawa dalam mimpi tau buat coding..haha..
MySpace
"
"
tapi selalu time2 dalam mimpi la aku dapat ilham macam mana nak solve coding tuh.tak pun time mandi hehehhe. macam pengakuan mangsa daa..
"
"
kan bagus kalau aku pun dapat mimpi soklan apa yang kuar dalam test..haha
MySpace
"
"
"
haihh banyak laa bil elektrik aku bulan ni...
"
"
aku sambil2 tenguk tv ni sambil2 on tnet gak.. apa nak buat..
bole kata lama gak aku tak online ni sejak cuti aritu.yela sibuk sikit kat umah heheh.lepas tu kuar ngan adik beli barang sikit.lagipun banyak benda gak nak buat time2 raya aritu.
eh bila sebut tentang raya aku tlupa plak..rasanya tak terlambat lagi kan utk aku ucap
"Selamat Hari Raya Aidiladha"
kepada kengkawan sume. lupa plak nak bagi post ttg hari raya aritu.
"
"
tapi kat facebook sempat plak.. MySpace

0 comments:

Post a Comment