Pages

Sunday, November 22, 2009

Silat@RumahKu

masa tengah tgk tv kat umah malam2 tetibe aku terdengar riuh2 rendah kat luar..
aikk..pe benda tuh..
"
"
sekali bila tenguk kat luar tingkap tetiba ternampak sunguh ramai orang kat kawasan permainan depan umah aku nih. oooohh rupanya bebudak nih tengah berlatih silat daa.. bagus2.. aktiviti camni mmg patut dibuat. yelah daripada dorang dok lepak buat perkara yang tak berfaedah cam dok lepak main gitar sambil nyanyi lagu sampai tengah2 malam cam yang selalu aku dengar kat bawah umah aku nih, lebih baik dorg join aktiviti yg sihat gini.
"
"
kalau tak salah..yg ni silat gayung. dari yg aku dengar la.aku dulu penah join silat gak..silat kuntau selendang merah masa zaman2 sekolah dulu.tapi sempat blaja bunga jek..eerrk
MySpace

0 comments:

Post a Comment