Pages

Sunday, November 1, 2009

Lagu Baizura???

entah kenapa aku teringat lak benda ni.
semalam masa majlis open house tu, orang kat sebelah aku de cakap
"napela dorg mainkan lagu2 camni.."
aku pun masa tu mmg tak berapa nak dengar sgt lagu apa yg dorg mainkan tu.
mmg lagu lama la..n tak penah dengar.
"
"
tetibe aku macam terdengar de bunyi2 'baizura'.
aik..aku salah dengar ke.
MySpace
sekali kuar lagi perkataan 'baizura' tu.
aiseh..mmg ada lagu baizura ke?
MySpace
heheheh pelik plak bunyi.
"
"
sebelum ni biasa dengar lagu 'azura' je. rupanya kump Lela yg dok nyanyi.
ni lagu zaman aku kanak2 lagi nih. patutla tak penah dengar...:P
"
"
tp aku bab2 lagu jiwang2 ni tak bape dengar sgt. haiih teringat kat kwn aku adila yg suka sgt lagu2 gini...
MySpace
"
"
Indahnya namamu
Indahnya rupamu
Cinta yang berbunga
Kasih telah bermula
Oh! Baizura dimana dirimu
Yang selama ini ku rindu
"
"
Ketika dirimu jauh dariku
Semakin cintaku mendekati hatimu
"
"
Oh baizura
Kau bidadariku
Kaulah satu dalam seribu
Baizura... kaulah ratu hatiku
Tak pernah kau mungkiri janjimu
"
"
Oh baizura
Andainya terpisah dariku sepi rasa dunia ini
Hadir mu membawa erti menerangi kegelapan ini... disaat aku
Memerlukan kau hadir memberi senyummu
"
"
( korus )
Baizura... terjelas padaku yang dirimu akan setia padaku
Baizura kaulah permataku akan ku buktikan... setiakan janjiku
Sekelip kau tiada terasa gelap segala di pintu kamar hati ku
Kau yang satu
"
"
Artis: Lela

2 comments:

SaF_FreNsiCk said...

salam, tau lagu nie, tau lagu nie...
dah lama dah tak dengar...

Nor baizura said...

w'salam..
hehehhe penah dengar kan.. lagu dolu2 ni..ehe. :P

Post a Comment