Pages

Wednesday, December 2, 2009

hapy..hapy..hapy..

apa2 aje aku punya tajuk arini heheh.tapi bukan sebab kesan ubat paracetamol ekk macam aritu.tp ckp pasal ubat..entah nape arini aku cam de tanda2 nak demam balik plak.
alamak!..not again..
MySpace
emm sambil2 aku tulih blog ni..aku pun sbuk gak jaga kedai aku nih.hehe jgn pelik yek..aku dok main game Cafe World yg dlm facebook tu la...hehehe.. :P

btambah maju kedai aku ni yek...:P

emm takdela...aku takdela fanatik sgt ngan game2 ni.juz utk release tensen je. yela dah seharian suntuk buat keje kan.

fuhh cakap pasal keje arini aku mmg sibuk tau.skrg ni aku tgh nak siapkan system yg bos bagi aritu..OLAP reporting system.hope by next week dah settle la.lepas lunch pula aku ada metin utk solve problem system yg aku kena handle tuh.lama gak discus...dari kul 3-6..and finally jumpa pun tang mana problem tuh.fuhh settle satu masalah.

MySpace

tadi masa tgh2 metin tu tetibe tlintas kat kepala aku.."eh eh..aku dah keje ke.." n rupanya situasi yg blaku skrg ialah AKU SUDAH BKERJA.mesti korang penin ngan statment aku nih kan haha~

takdela aku rasa cam masih lagi bergelar student plak..buat keje pun rasa cam tgh myiapkan assignmt...ada metin pun rasa cam tgh wat discussion project ngan group je hehehe:P mungkin aku masih lagi dalam proses peralihan kot..

betul la cakap orang..bila kita dah stat keje ni barula rasa cam nak kembali ke zaman study2 dulu~ hishh ni yg rindu nih....

oohho teringat pula cite kat ofis tadi.masa aku tgh dok sibuk develop system tetibe bos kata yg nanti aku akan ada test sebelum confirmation nanti.aku bleh plak tsentak.."haa?? test???!!" dorg dah gelak2..tgk aku kalut2..~

MySpace

hohoho ada test ke......aku ingatkan lepas abis blaja ni dah tak jumpa lagi test2 nih huhu~

p/s: aaaa bos....ada tips tak utk test??hihihihi

MySpace

0 comments:

Post a Comment