Pages

Monday, November 9, 2009

Malam Isnin..

Assalamualaikum sume..
rajin betul aku malam2 ni tulis blog ye.selalu aku kalau hari bkeje mmg tak online malam2 tu. tapi arini bsemangat plak ek nak tulih2 blog ni. tapi arini lain sikit sebab aku sambil2 tgk tv ni sambil2 tu bole tnet.bagus juga dah de wireless ni ek.apa cite aku arini..hmm arini aku dok sibuk wat storyboard utk system aku tuh. arini tgk sume macam sibuk je..bos pun dari pagi sampai lewat petang ada metin. kesian plak aku tgk sbb sure penat. samalah ngan yg lain. ada sorang abg ni pula MC sebab demam.
alamak..adakah aku yang menyebabkan tsebarnya virus itu huhu...
MySpace

oh ye, tadi masa dok sibuk wat keje..ngan keadaan yg sungguh sunyi sepi.. yg hanya kedengaran hanya bunyi tap tap tap..(bunyi keyboard)..ketik ketik ketik..(bunyi mouse daa..) tetiba de suara keriuhan org ramai plak.rupanya kak lin datang bsama2 6 orang staff baru bahagian ticketing officer utk sesi perkenalan. ooohoo yang ni ke staff yg aku kena handle briefing jumaat ni nanti heheh.ok sib baik dorang nampak cam baya2 aku or muda lagi hehehe.kurang cikit rasa nervous aku tu.alamak cakap psl nervous..aku stil tak prepare pe2 lagi utk briefing nih..haa tgk tu!

MySpace

ala..aku sibuk tadi wat storyboard..huhu~

0 comments:

Post a Comment