Pages

Tuesday, November 10, 2009

korang suka ke??

skrg jam menunjukkan kul 1.24 pm. arini aku juz makan roti je.time2 rehat gini bole la klu nak chek2 facebook or blog. klu time keje mmg kena keje.aku tak nak curi2 online time keje. rasa bsalah pulak kalau wat camtu huhu~ aku kan pkeje yg berdedikasi.
haha statment masuk bakul campak laut nih..
MySpace
"
"
arini tak tau nape nak tulis blog time kat ofis.tak penah2 dibuat. sebab boring kot.atau sebab idea cam datang mencurah2..atau mmg jari nie mmg gatal2 nak taip2 hehehe. eh korang suka ke baca tulisan blog aku ni yek? entahlah bila aku baca2 balik aku punya post dlm blogspot ni mmg banyak merepek2 kan.tulis ngarut2 jek.kalau sesiapa yang mmg tak kenal aku tu mesti dh salah anggap character aku ni macam ni macam ni.klu nak tau character aku camne tanyalah kwn2 aku yek hehehe wat iklan cikit :P aku pun main taip je sebenarnya apa yang ada didalam kepala selagi benda tu tak langgar tatasusila diri dan negara. chewah!
"
"
tapi agak2 kalu korang mmg ada ikut blog aku sebelum2 ini di friendster..mmg takde aku tulis2 gini.ayat aku pun lebih dramatis n tersusun di sana. bole pulak kwn aku kata tulisan aku ni jiwang n berbunga2 dlm blog friendster tu..isk..isk..isk.. ok klu nak tau kat dlm blog friendster tu pada mulanya khas utk aku coretkan bab2 agama,bab2 motivasi yg bleh motivate seseorang utk aku share ngan kengkawan sume. mmg selama ini kawan2 aku boleh kata kalau dorg ada masalah dlm sume segi mmg dorang akan datang cari aku n aku akan cuba sedaya yang boleh utk tolong. kadang2 aku tetibe bleh jadi seorang kaunselor yg bagus..kadang2 bleh jadi macam seorang ibu yang sedang menasihatkan anaknya sampai kwn aku bleh kata aku ni macam emak n kadang2 boleh jadi seorang DR Cinta plak bagi kwn2 aku.hehe macam aku ni pakar sgt dalam hal2 nie yek. kadang2 aku pun tak tau camne bleh tkeluar ayat2 yg penuh bermotivasi itu.sedar pun bila tetibe kwn aku kata "haa kejap2..nak salin ayat ko tuh.. bagus nih.." then kalau suruh aku ulang balik pe aku cakap, aku mmg lupe apa yg aku cakap hehhehe.biasala..mestila perkataan tu kuar secara spontan kan.. :P
"
"
tapi aku mmg hargai sgt2 kat kwn2 sume yg sudi gak baca blog aku ni eh.kat blogspot ni hanya tulisan santai2 je dari aku sesuai dengan tema blogspot aku ni
" apabila jari menari di keyboard... " :)
MySpace

0 comments:

Post a Comment