Pages

Saturday, November 7, 2009

wireless@Rumahku

aritu aku g telekom kat menara rebung tu sebab nak bayar bil streamyx yg tertunggak.
actually masuk ni dah kali ke bape aku tpaksa g sana sebab nak wat pertukaran alamat.dah penat dh wat report tapi problem cam tak settle2 je. mana taknya, sampai arini aku stil tak penah dapat bil bulanan walau satu pun.
"
"
rupanya lepas chek punya chek dorang kata alamat aku salah.tapi yang pelik aku dah bape kali isi borang la,call centre la dari dulu lagi. kata dah settle tapi takde pun bil sampai kt umah.
"
"
haiihh..telekom sila ambil perhatian kes2 camni.walau pun kecil..tapi tetap menyusahkan user sebab tpaksa berulang2 kali wat report yg sama..
MySpace
then aritu aku tukar sekali la pakej streamyx combo ke wireless. actually pakej yg sama je cuma skrg bole dapatkan wireless. takde cas tambahan cuma juz isi form utk upgrade je.
so dgn sukacitanya aku pun tukarla ke wireless.. hehehe..rugi tau klu tak tukar.
so lepas ni senang la sikit nak tnet. tak payah la nak share or rebut2 ngan adik aku lagi klu nak guna tnet.. :P
MySpace
dan yang paling bes skali bila satu umah aku kini diliputi wireless... bes pulak rasa... :P
"
"
so kalau sesiapa yg tak tukar lagi tu bole la btukar ke wireless skrg. kena guna teknologi yg ada..
MySpace

0 comments:

Post a Comment