Pages

Sunday, November 8, 2009

Coretan petang Ahad..

sebenarnya aku baru je baik dari demam panas.tapi batuk2 tu masih ada la cuma tidak seteruk dulu sampai aku muntah2.entahla tak tau kenapa demam kali ni terlalu teruk pula. mungkin ditambah dengan kesan sejuk air-cond kat ofis aku.kalau nak tau bilik server di di ofis aku tgh renovate so sebab tu server yang ada diletakkan dulu sementara dalam department aku.so aku yng sedang demam ini bertambah la demam hehehhe.siap kena pkai sweater lagi.
MySpace
"
"
actually aku dapat MC satu hari shja pada mulanya dan tetap pergi keje pada keesokan harinya.tapi memandangkan keadaan aku yg agak teruk atau sgt2 kesian ada yang suruh aku ambik MC lagi. jadi akupun berehat la di rumah utk 2 hari lagi. Alhamdulillah baru ok sikit...banyak betul ubat nak kena makan. then hari jumaat barula aku pergi kerja hehehe.Terharu juga sebab ada beberapa orang yang ambil berat juga keadaan kesihatan aku ni yek..heheheh :P yelah bila dah duduk dan keje didalam satu team.., kami dah macam satu family. pe orang kata..1 happy family at home.. hehehe
"
"
ok, esok mcam biasa kena kerjalah kan.amboii... takkan nak cuti lagi pula..
emm for my new system project, aku kena develop system utk OLAP Report. jumaat aritu baru je bos bagi task ni kat aku n discus apa nak buat. actually system tu mmg dah ada tapi aku kena wat new look interface n add some function. ooohho jumaat ni pulak aku kena handle briefing for new staff. kena bagi penerangan camne nak gunakan system yg ada di ERL nih.
hoho aku tak prepare apa2 pun. ingatkan cuti minggu ni nak study n prepare ape2 yang patut tapi nampaknye tetap ngan agenda lain macam tgk tv, on internet, main game, gi pasar malam n tgk tv lagi....
"
"
alamak tetibe rasa nervous.. MySpace

0 comments:

Post a Comment