Pages

Saturday, November 7, 2009

S.E.N.I

Bila bercakap ttg KESENIAN ni aku ingat lagi dulu masa zaman aku kecik aku mmg suka masuk apa shja contest samaada melukis or mewarna dan yang paling bes selalu jugala menang.
time sekolah rendah pun dulu mmg suka gak subjek pendidikan seni sebab masa tu idea mmg banyak utk lukis itu ini.
"
"
tapi itu dula la, sekarang entah kenapa tak teruskan lagi minat tu.mungkin seni tu dah kearah lain kot. sekarang ni, selain minat bab2 system or computer..aku pun mmg suka sgt shoot video or picture nih. entahla kenapa, mungkin sebab aku suka nak rakamkan video2 yang bole aku wat kenangan tentang keluarga, kawan2 dan sume perkara yang aku sayang. kadang2 kelakar pulak bila tgk telatah2 sume tu. hapy je rasa.
"
"
sentimental juga aku ni yek..isk isk isk... atau aku mmg ada bakat tpendam sebagai seorang Film Director?? haihh perasan betul..
MySpace
"
"
saje aku ambik picture ni masa nak masak2. nampak cam ada SENI pulak hehhehe

nie pun kira seni jugak ke..?

selesai juga aku masak Daging Black Paper nih... colourful betul..



0 comments:

Post a Comment