Pages

Saturday, October 31, 2009

Open House@ERL

hari ni aku gi open house @ERL sempena Hari Raya dan Deepavali bertempat di Suasana Sentral Loft Condominium,KL Sentral. Lepas zohor aku pun gerak dari rumah. majlis start kul 1-5pm. tapi sure sume sampai kul 2 sebab nak solat dulu kan.
Antara agenda hari tu ialah Lucky Draw. actually mmg dari hari jumaat aritu org2 kat ofis aku dok sebut2 pasal benda ni sbb sume nak kan hadiah utama dia yg berupa TV LCD Sharp 32". fuhh besnyaa. alangkah indah kalau aku yg dapat kan hehehhe.
berangan betul.tapi kali ni tak ramai staff yg dapat pegi sbb ada agenda lain.
kak hema n aku dh t'sengih2 sbb chances utk menang tinggi nih hehehe
MySpace
"
"
oklah aku nak share pic sikit. tapi tak banyak la. nanti aku upload lagi yek
"
"
majlis tu betul2 wat kat sebelah swimming pool ni. fuhh mmg lawa pemandangan dia.
"
"
ok..rasa nak mandi plak.. :P
"
"
antara sajian yg ada..
"

kaunter pendaftaran.

Penting nih utk lucky draw. mana tau dapat TV LCD ke. haiih mmg sume nak tv pun hehehe :P
MySpace

bergambo sat..


time baby contest..

haa ni laa TV LCD Sharp 32" tu.mmg hadiah yg sume impikan. bertuah sape yg dapat huhu

hamper yg kak hema dapat.
aku punya mane?? aisey tak ada rezeki laa.. takpe sila cuba lagi tahun depan. sekian terima kasih.. :)
"
"
and last picture...
"
"
"
antara staff2 ERL yg hadir. happynye sume ngan hadiah masing2 hehehe :P
"
"

~~~~~~~~~~~~~~~~the end~~~~~~~~~~~~~~~~
"
"
time balik tu hujan lebat la pulak.. disebabkan kelam kabut nak g majlis tu aku sampai terlupa nak masukkan baju hujan yg aku jemur smlm. so terpaksa la join ramai2 dok bawah jambatan..
"
"
alahai.....

0 comments:

Post a Comment