Pages

Sunday, August 9, 2009

mY Convocation!

Alhamdulillah..
smlm, 08.08.2009 merupakan hari bsejarah bagi aku..mY Convocation day!..
aku punya sesi 2 iaitu pada sebelah petang.hari tu mak,adik n makngah aku shj yg dapat hadir. kami btolak awal ke UPM dan tumpang jap kat bilik kwn di kolej aku dulu, kolej canselor..

masa tu adila, mak n adik dia pun mmg dah ada dlm bilik.jauh tau.. dtg dari tgganu.
pendekkan cite, lepas zohor aku n dila cepat2 btolak ke dewan.jalan kaki je..
teringat lak dulu masa time diploma pun kitaorg bjalan camni gak.masa tu blari2 nak ke dewan sampai urus setia dah jerit2 suruh cepat2 hehe.tu dulu la.. :P
"
ok nk share pic sikit..
"
"
time dalam dewan. dari kiri fae-adila-aku- actlly kamera n video tak bole bawa dlm dewan.ni pun curi2 ambik guna hp hehe.

me n adila..

kami lagi...haaih..

4 org sekawan! adila-aku-anis-fae- kami mmg geng dari zaman diploma lagi.teringat lak dulu apa2 projek,assignmt n aktiviti cam g camping ke..kami tetap kekal dlm geng huhu

me n fae..haihh kitaorg asyik bgambo depan tangga je..nk wat camne masa dah suntuk sgt.dila dah kemana menghilang.

ngan adila pula.masa ni fae lak menghilang hehe.actlly dia dh bsama family dia daa :P

bgambar ngan ibu tersayang!

Majlis Konvokesyen ke-33 UPM .

Di belakang tabir : nk bgambo kat sini kena gilir2 tggu turn tau..ramai lak tu.. haihhh

ngan adik n mak.. isk kaco lak org kt belakang tu..rosak gambar saya..

n last picture...

"

"

"

taraa.....che cam suspen je..

it's me lah! baizura.. (kalu kenal le hehe.. :P )

eh belum abis lagi la...de satu lagi nk tunjuk...

video time dlm dewan daa..record guna hp je..

video

ok sekian shj coretan utk majlis konvokesyen kali ini. Alhamdulillah syukur sgt2.. Tahniah juga utk semua teman2 ye..(^_^)

0 comments:

Post a Comment