Pages

Wednesday, August 12, 2009

doraemon oh doraemon..

taraaaa...
nampak tak buku tu? buku apakah itu? hmm pandai pun..... buku doraemon la.
aku ni mmg dari zaman kecik2 dulu suka sgt ngan kucin biru yg takde telinga tu..doraemon la..tapi takdela sampai fanatik sgt sampai sume benda n koleksi dia aku kumpul.. actlly de gak bantal doraemon hadiah dr adik aku hehe .kawan2 aku pun ada yg kata perangai aku cam doraemon gak..tang mane tu ek..jgn kata bulat! dan ada yg kata "bila tgk doraemon teringat kat awk.." heehhe

masa dolu2 aku ada buat perpustakaan mini tau. tp yg besnya bukan shj ada buku2 ilmiah,tp buku2 komik pun ade gak cam doraemon,KAWAN, lagi pe ek..lupa lak.boleh kata perpustakaan aku mmg dapat sambutan bukan shj dari budak2 (cam aku bkn budak2 gak je dulu hehe) tp ngan mak n ayah mereka2 juga tau. siap support belikan buku lagi tiap bulan. aku pun mmg de kutip yuran setiap bulan..ala 50 sen je sebulan..untung tau..sbb hasil dari jumlah duit tu aku wat modal utk belikan macam2 buku..dan kita sume share baca buku sama2..tak payah kuar duit byk2 kan

MySpace

aku mmg tak ambil pe2 untung pun.juz for fun je.yg bes aku siap wat lencana khas utk sume pengawas perpustakaan lagi (jgn main2..de pengawas gitu..) dan setiap user yg nak pinjam tu ada kad masing2..dan proses pinjam meminjam sama cam kat perpustakaan sebenar sbb de cop sume.aku gunakan pengalaman aku sbg pengawas perpustakaan masa sekolah.

haiii rindu betul masa tuh. tapi ada gak kesannya....sbb byk buku doraemon kesayangan aku tu rosak la..koyak la dan yg paling sadis hilang terus dari bumi yg fana ini hukhuk..sbb tu tinggal sikit je koleksi.byk yg aku beli for 2nd time.takpela..budak2 kan... kalu nak buat lagi skrg? ooh nooo noo...

MySpace



0 comments:

Post a Comment