Pages

Wednesday, August 12, 2009

bed time story..


haiih skrg jam dah menunjukkan jam 1.10 pagi.tapi tah nape mata ni cam tak bole nk tido lak.pikir psl ape ni sebenarnya.ke sbb hati n otak rasa serabut huhuu~ hari ni ada berita sedih.tp tak perlulah aku ceritakan disini.semoga aku tabah dan sabar menghadapi semua ini.


apa yg aku buat hari ni?well..cam biasa je..kemas2 umah..lipat baju..masak..

actlly aku tgh tggu call dari ERL sbb minggu ni sepatutnya ada final interview dgn CEO ERL plak.jumaat lepas baru je present system kat mr Alex (bos IT dept) utk interview aku yg ke-3 aritu. rupanya ada 2 org shj yg bjaya shortlist utk present system tmasuk aku.dan mereka hanya hendak sorg shj utk isi jawatan tersebut.aku tak nak la terlalu mengharap sbb dah byk kali mengharap kat tempat2 lain tp akhirnya...hmmmm... mungkin belum rezeki aku lagi. takpe chaiyok chaiyok baizura!!
MySpace


oohh ye nampaknya tinggal beberapa hari shj lagi kita semua akan menyambut bulan Ramadhan kan.rindunya rasa.. kalau kat sini mmg dah terasa suasana bulan ramadhan dah.

mak ada hadiahkan aku telekung baru2 nie.soo sweet..suka sgt2. bulan Ramadhan nanti baru aku pakai..ambil berkat.. :)

0 comments:

Post a Comment