Pages

Friday, July 31, 2009

UPM kena H1N1 !!

hmm actlly ni cite hari kelmarin. tp disebabkan ada masalah teknikal cikit so tak dapat la nk post hehe. stremyx ada masalah daa..
ok hari tu, aku pegi bank kat kl sentral sbb nak bayar yuran konvo. 8/8/2009 ni hari bsejarah aku ni sbb de majlis konvokesyen utk degree di UPM.lama tak g UPM..rasa cam rindu lak.balik dari bank aku jalan2 dlm kl sentral tu sbb nk cari kasut utk konvo.penat je belek2 alih2 suma kasut yg aku nak tu takde saiz la n macam2.. nak kuar ke KL agak mgerunkan la pulak tambah ngan keadaan kesihatan sejagat yg tak seberapa nak ok ni. huuiihh ayat aku ni... :P


ok back to D story, aku dpt call dr adik aku.dia bgtau yg sume budak2 UPM kena balik umah mlm tu juga sbb ramai student dia dah disyaki dijangkini H1N1 dan de 4 org student mmg positif H1N1 dan dikuarantin di UPM n umah masing2. sila lihat berita utk maklumat lebih lanjut..sekian terima kasih..


malam tu tkejut gak ble adik aku balik siap ngan mask lagi.dan kawan dia dari klate pun de tumpang bmalam kat umah juga.kesian budak2 yg jauh2 tu kan sbb kena kosongkan upm mlm tu juga.macam mana la nak balik umah kalu umah nun jauh di negeri sana mlm2. teringat lak keadaan aku kalau jadi merantau di batu pahat nanti..dah la takde sape2 kat sana..risau juga klu de kes kecemasan gini hukhuk...


Dalam berita pun skrg ni mmg dah byk pusat pengajian n sekolah2 ditutup kan.dan setakat hari ini terdapat 4 kes korban H1N1...


jadi kawan2 semua.. jaga diri..jaga kesihatan k...

p/s: klu rasa pkai mask tu tak mbantu, pakai gini pun molek... :D

0 comments:

Post a Comment