Pages

Sunday, July 12, 2009

somethin to share..

arini aku kemas2 fail dalam laptop.then t'nampak lak folder pic masa zaman dolu2.hmm terasa cam nk share lak kt sini.jom tgk apa yg ada..


ok ni masa zaman diploma dulu.dalam klas kat ting 3. n tu mmg tempat yg geng2 aku biasa duduk time klas hehe

kwn2 satu klas.. tgh tggu lect daa

bgambar ngan mbr rapat..


ok kat bawah ni lak masa zaman muda2 dulu...(skrg pun muda lagi hehe)



pic masa majlis penyampaian hadiah lepas kitaorg balik dari kursus pemahaman Al-Quran selama seminggu di langat.pic ngan bebudak ngaji..





bebudak ngaji.. kecik2 masa tu dorg nih.skrg dh beso2 dh..


posing atas pentas sat lps abis majlis.






time ni aku ting 3 kalu tak salah..

ok, ni masa besday aku masa darjah 5.masa tu wat kat umah pakngah aku.masa ni bebudak ngaji sikit lagi.


masa ni tgh nyanyi nasyid kt tempt ngaji.hmm masa ni de majlis pe ye.
aku upload yg pic perempuan je.dak ngaji llki tak yah la hehe


agak2 ni time aku ting bape?


0 comments:

Post a Comment