Pages

Sunday, October 25, 2009

Shopping@Mid Valey

semalam aku n fae keluar g mid valey. fuhh lama betul tak kuar hujung minggu.lagipun aku kalu takde pe2 mmg suka dok umah pun hehehe. ok semalam kitaorg tgk wayang cite surrogate. lepas abis tgk wayang kitaorg makan kat pizza hut. actlly kali ni aku plak belanja fae mkn hehehe.dh lama plan baru dapat keluar semalam.. :)
kalau tak kak su n nurul pun join gak tp atas sebab2 tertentu dorg tak dapat datang.
isk rugi tau sbb bila lagi dapat mkn free :P
takpela insyaAllah satu hari nanti kalau de rezeki kita kuar sama yek.

makan@ pizza hut

ok skrg shopping time...heheehe

MySpace

Happy Bird??.. tp nape nampak cam tak happy jek burung nih.... :P
"
"
wah banyaknye patung! haaihh tak tau camne bleh tersinggah area ni plak...hehehe :P
"
"
sekumpulan anak badak yg cute.
haaiih pic ni pun nak ambik ke baizura...
MySpace

tak dapat beli ambik gambo pun jadi la....



wit fae..
"
"
banyak sgt barang yg cute2 kat sini..geram2...
"
"
then akhirnya kitaorg pun beli gak somethin dari sini..


taraa....
"
"
haha bole la letak kat meja ofis aku nanti. comey pulak tenguk.. :P


besaq betul pen nih. agak2 kalu aku bawak masuk dlm metin ok tak..
"
"
haa mula la nak ngarut tuh...
MySpace

actlly tujuan utama aku keluar arini sbb nak shopping baju kemeja utk keje daa.. mmg dah lama plan nak beli tapi tak sempat2 gak.wat masa ni juz beli bberapa pasang je.

ok sekian je cerita utk minggu ni. nampaknya kali ni aku hanya berpeluang utk tulih blog pada hujung minggu shja. malam2 mmg tak sempat nak b'online pun lepas balik keje.
kalau tgk tv pun mmg dah selalu sgt aku tertido depan tv tau. Akhirnya tv yg tgk aku hehehe.
hmm kat ofis mmg agak bz..tp hapy... :)
apa2pun mesti semangat dengan apa yg kita usahakan okies!
chaiyok2 ...MySpace

0 comments:

Post a Comment