Pages

Sunday, October 25, 2009

Journey to the KLIA...

tanggal 23 hb 10 2009, barula aku dapat merealisasikan hasrat aku utk naik tren KLIA Ekspres ni utk ke KLIA. cuti rehat yg panjang hari jumaat ni mmg elok sgt klu aku pegi sana.yelah malu je kalu dah bekerja disini tapi tak penah pun naik tren ni kan hehehe.lagipun dorg gak yg suh aku naik.. :P tambah dah hari2 aku tgk org dengan bawa beg bagasi yg besar tu dok naik tren. nampak cam best je kan..hehehe

ni masa tgh tunggu tren.berhampiran ngan aku ada mat salleh yg tgh tunggu tren gak.suasana macam ni mmg dah slalu aku tgk kat sini.

ramai juga hari ni. mungkin tambah ngan org2 yg dtg ngan promotion "Free Ticket to LLCT" yg aku dok wat sistem hari tu.


mana la tren nie..tak sabar ni.... :P



ok kita skrg berada dlm tren.so aku capture la beberapa pic nih.dlm sudut lain utk promote gak hehehhe.


tempat dia mmg sungguh selesa.. yela penting nih utk keselesaan perjalanan jauh dari kl sentral ke KLIA. yg aku naik skrg KLIA Ekspress.so mmg non stop la dan hanya mengambil masa 28 minit shj. kalau KLIA Transit akan berhenti di beberapa perhentian spt bandar tasik selatan, putrajaya & cyberjaya n salak tinggi dgn hanya 38 minit shj.

For more details, click here http://www.kliaekspres.com/erlsb/KLIAEkspres/tabid/90/Default.aspx#


sempat lagi posing...:P


aku rasa baru jap aku duduk dlm tren ni. alih2 dah sampai area serdang.
ooh rindunya aku kat UPM ~ kenangan ngan kawan2..class..lecturer..kolej canselor... rindu betul...
hmm teringat gak dulu masa tunggu komuter nak balik umah mmg slalu sgt tgk ERL bergerak laju kat sebelah station KTM ni dan slalu aku ngomel2 kata ERL dh byk lalu nih..komuter gak tak muncul2 huhu~ tak sangka plak akhirnya aku keje kat ERL skrg hehehe :P

J.o.u.r.n.e.y .....



ruang letak bagasi..



finally sampai gak aku di KLIA..so jalan2 sikit kat sana.then singgah makan kat sini..
Food Garden



makan roti sandwich + air milo je....


ambik gambo lif pun jadi laa..



eh eh...macam ku kenal objek ini.
rasa fae pun sure ingat. dulu kitaorg de naik kete ni masa jalan2 kat klia dari hotel pan pacific tgh2 malam masa event seminar islam hadhari time wat praktikal dulu..


arah sana nak ke hotel pan pacific tau.teringat plak kenangan zaman dulu2



ok skrg aku nak balik dah.boleh kata dalam masa 1 jam shja aku boleh bergerak dari KL Sentral ke KLIA dan patah balik ke sini. mmg laju betul tren nih.
sampai2 di ofis bos aku de bagitau kalau makan kat sana, kita akan dapat diskaun sbb staff ERL.
aiseh nape bos tak bgtau tadi..hukhuk..

0 comments:

Post a Comment