Pages

Friday, October 30, 2009

minggu tak sihat sedunia

entah ape2 aje tajuk post aku arini.mungkin sebab kesan ubat paracetamol yg aku makan nih.actually aku skrg tgh demam panas.mmg panas tau.
MySpace
bole kata macam gini la keadaan aku skrg .panas dalam kesejukan hehehe :P
"
"
tapi aku kuatkan juga pegi kerja.sebab baru je kelmarin aku ambik mc sbb food poisoning.ni gara2 aku minum susu dalam kotak yg dah lama xpired la ni huhu~.
so moral of d story..jgn minum/mkn somethin yg dh xpired ok.
haiih sume org tau tu..
MySpace
kalau ikutkan aku mmg tak larat nak g keje ngan panas2 ni.bawa moto pun cam dh melayang2 je rasa. isk sungguh bahaya ni! sebab tu aku tak makan ubat masa kat umah. sampai ofis baru aku makan. so sbb tu dlm ofis aku dh cam mamai2. cam penagih dadah plak rasa hehehhe.
adik aku la ni. nampak aku makan ubat klinik byk2 pun kata aku ni dah cam drug addict pulak.
MySpace
then aku cakap laa " haa meh la join sekali..." haha kaco lagi..~
MySpace

0 comments:

Post a Comment