Pages

Friday, October 9, 2009

Lunch @Subway..

Lunch@ subway..
ni fae punya..



aku lak makan nie.. kak su punya mane??


fae n kak su


hari jumaat minggu lepas, aku, fae n kak su lunch sesama di subway,KL sentral. mmg lama tak kuar ramai2 skali ngan kak su.rasanya kali terakhir jumpa kak su pun masa praktikal dulu. pastu contact2 kat YM n facebook je hehe.

thanks kat fae sbb belanja aku aritu. masuk ni dah bape kali dah dia belanja aku makan tau.

MySpace

hmm minggu depan aku plan nk kuar sesama ngan fae, jln2 n tgk wayang sesama. lama betul tak hang out sesama.. kali ni aku plak nak blanja fae sbb dah dapat gaji hehehe :P
InsyaAllah akan datang mungkin akan dapat kuar sekali ngan kwn2 rapat aku yg lain...adila n dila..sebab kemungkinan besar dorg akan menjalani training disini..n insyaAllah kalau de rezeki akan bkerja di KL.
wah seronoknya semua kwn2 rapat de kat sini.tapi stil tak cukup korum sbb ramai lagi kwn rapat cam syida stil berada jauh dari kami.walau kitaorg selalu keep in touch tapi rindu gak ngan kenangan2 dulu2 masa zaman2 study kami di kolej. tak sabarnya nak tunggu plan kami nk wat Reunion @Genting akan datang. ...kawan2...tunggu tau..~~

0 comments:

Post a Comment