Pages

Saturday, October 10, 2009

Majlis pelancaran Penjualan PPR

surat jemputan majlis..


hari ni semua org kg aku yg duduk kat flat PPR ni kena g majlis pelancaran program penjualan rumah PPR yg akan dirasmikan oleh PM kita. aku,mak, makngah n pakngah pun gi gak.setiap PPR disediakan beberapa buah bas utk kemudahan ke majlis tersebut.

leceh pulak nk wat ayat skema ni yek... :P

MySpace


okla smbung balik cite...kitaorg naik bas sekolah.fuhh mmg lama sungguh tak naik bas sekolah ek.teringat zaman2 sekolah dulu.sepanjang jalan nak ke sana mmg sungguh sesak.

aku rasa baru je sat tadi aku ambik mak aku balik keje naik moto tp takdela sesak gini.. kiri kanan penuh ngan abg polis hehehe :P

sampai je kat sana..fuhhh ramainye orang.sume pakai baju lawa2..sbb skali ngan majlis hari raya. alamak..,aku pakai baju biasa2 jek...jangan la masuk tv....
MySpace



haa time ni Dato' Sri Mohd Najib tgh berucap n seterusnya merasmikan majlis



antara hadirin yg hadir.. dianggarkan 15,000 > org yg hadir tau




shoot lagi pic. gambo aku mane? tak yahla...dah kata pakai baju bese2 je..hehehe :P



Alhamdulillah akhirnya tamat gak penantian semua untuk mendapat hak membeli rumah PPR ni dgn harga RM35,000 seunit dan kerajaan turut memberi RM 2500 Rebet utk setiap unit rumah.yelah kot2 nak renovate umah ke..nak cat2 ke hehehe. mmg terlalu berbaloi sbb mengikut harga pasaran rumah ni lagi2 lokasi tempat yang strategik..harga pasaran ialah RM80,000> tau.


Alhamdulillah aku pun dah keje..bole la bantu mak aku utk beli rumah ni. Tertunai hajat mak aku.. :)




0 comments:

Post a Comment