Pages

Sunday, October 18, 2009

My Boss My Hero

aku baru je abis tgk cite Jepun "My Boss My Hero". aku bagi 5 star++ huhu. kenapa? sbb jalan cite dia mmg bes sgt. dan boleh kata setiap episod mesti aku tak henti dok gelak2.mmg klakar abis.
"
"
cite pe ni? okla cite dia mengisahkan ttg seorg lelaki bernama Sakaki "Tornado" Makio, 27 tahun yg merupakan anak sulung dari sebuah keluarga yg mpunyai bisnes dlm kongsi gelap (Yakuza) . kiranya ayah dia tu master bos. oleh kerana ayah dia dah uzur,dia berhajat nak mewariskan tahta dia tu pada anak sulung dia.kalau nak tau sakaki ni mmg seorang yang sungguh handal berlawan.cakap je berapa byk musuh..mesti kalah sume.
"
"
tapi sehebat2 dia pun ada satu KEKURANGAN yang paling besar..iaitu dia tidak pandai lgsung! hingga kan nak kira simple tambah tolak pun tak reti.so sbb tu ayah dia kata kalau nak mewarisi tahta ni dia kena balik blajar kat sekolah.kalau tak adik dia yg kini blajar di oversea akan ambil tahta.jadi nak tak nak sakaki pun terpaksa la belajar di sekolah balik.
"
"
so bermula la episod camne dia menyamar jadi budak 17 tahun di sekolah dan macam2 lagi kisah yg sungguh klakar kt sekolah tuh.kalau nk tau lagi bole la tgk yek hehehhe.
"
"
share pic sikit..

kiri: time jadi yakuza a.ka ketua kongsi gelap ~~~ kanan :time jadi student
"
"
kawan sekelas yg jd besfren
"
"
ahahah time ni mmg klakar btl. dia tak nak cikgu panggil nama dia time sesi soal jawab di dalam class.sbb tu dia wat mimik muka camtu heheheh :P
"
"
kalau nak tgk video time ni aku ada bagi link youtube kat bawah. sorry tak dapat nk download video n letak dlm blog aku nih coz laptop aku baru je kena format.
"
"
"
MySpace
~~my boss my hero~~
(^_^)

0 comments:

Post a Comment