Pages

Sunday, December 20, 2009

Ke K.L.I.A lagi..

khamis lepas aku dapat call dari HR tanya samada aku cuti ke 21hb ni. rupanya aku telah ditugaskan utk promote service KLIA Ekspres kat KLIA.
rupanya semua staff (office based) terlibat dan aku orang pertama yang kena.huhu kiranya aku ke nih yang merasmikan...agak2 masuk paper tak nih.. heheh :P
"
"
aiseh..takpelah.. bole dapat pengalaman baru kan.chaiyok!! chaiyok!!
MySpace
"
"
t-shirt KLIA ekspres yg sume staff kena pakai nanti..


the fastest way to the city~
huhu mmg laju tau. kalau nak tau laju dia camne..try la naik...
hehehe promote..promote.. :P




dan aku pun kena pakai blazer ERL yg slalu staff CSM yang pakai. heheh sempat lagi aku nih bgambar ngan blazer nie time baru balik keje aritu.. :P


fuhh aku tak study lagi nih pe2 yg patut ttg info KLIA Ekspres. Dibuatnya orang tanya aku ttg sometin yg aku tak tau...naya aku nih..huhu~

nanti pe2 aku cite ekk kat sini.alahai macam manala aku kat KLIA tuh esok...

MySpace

0 comments:

Post a Comment