Pages

Saturday, December 12, 2009

opppss ...

Assalamualaikum sume...


hehehhehe....
isk aku nie...belum cakap apa2 dah gelak2 plak...
MySpace
fuhhh lama gak aku tak tulih blog nih..yg aku terharu ramai gak tak jemu2 datang m'jengah blog aku ni ek.ni yang membuatkan semangat aku utk tulis blog ni membara2...haha macam apa daa ayat aku nih..

actually aku terlalu sibuk ngan keje daa..dan terlalu sibuk gak dok siapkan system aku tuh.biasala penin ngan programming ni skit.tak jadi2 plak coding aku tuh.tu yang tak sempat nak on tnet.cafe aku kat dalam facebook tu pun tak sempat nak diusahakan tau hehehe :P
"
"
hmm kalau nak tau aku baru je nak baik dari demam nih.actually aku demam balik daa..aritu baru je demam kan.lepas sorang..sorang yg demam kat ofis aku tuh.aku rasa aku org yg pertama demam..pastu pass virus kat orang nih..n orang nih pass virus kat orang tuh..n orang tuh pass virus kat orang tuh orang tuh..n last sekali pass virus kat aku balik..haha dah macam proses rantai makanan yang kita dok blajar masa sekolah rendah dulu plak..hehehhe
MySpace


0 comments:

Post a Comment