Pages

Monday, December 14, 2009

ada apa dgn coding..


skrg dah hampir pukul 2 pagi.tapi aku still tak tido lagi coz tgh solve coding problem system aku tuh. actually system aku tu dah complete... tapi cuma tang 1 je function lagi yang tak jadi2.dah puas cam2 style coding aku buat tapi asyik tak jadi je function tuh.fuhh hampir seminggu aku dok pikir tau..sampai tak lena tido aku dibuatnya.mmg penin.
MySpace

so sbb tu aku tetap gak dok buat system aku tuh walau arini ari ahad n patutnya aku juz releks2 je kat umah kan.betul tak?hehehe.. hmm entahlah tadi aku rasa geram sgt2 sebab tak jadi2 je.. isk geram betul kat coding nih! aku kata dalam hati "Jangan ngaku kalah!! jangan ngaku kalah!!"
MySpace


dan akhirnya.....


jadi pun coding tuh!!


fuhhh..

barulah aku boleh tido dengan lena...
MySpace

oklah sume..nak g siap2 utk keje esok.hmm sok ada training utk system yg aku kena handle nanti plak.fuhh programming lagi...

0 comments:

Post a Comment