Pages

Thursday, September 17, 2009

Majlis Berbuka Puasa..

petang tu lepas abis meeting ngan client utk discus ttg sistem yg akan digunakan dalam
"KLIA to LCCT free ticket promo", sume staf2 ERL kena g kat hotel JW Marriott,Kuala Lumpur sbb ada majlis berbuka puasa disana.kalau ikutkan hati aku mmg malas nak pegi.tahlah nape..sbb penat kot.tp kalau tak pegi org kata ape plak...beri reputasi yg buruk nanti.
emm ok..,rekabentuk hotel tu mmg sungguh cantik..
"
"
kat lobi utama.nak ambik gambar pun curi2 tau huhu~
"
"
aku n kak hema datang awal so kitaorg cop meja dulu utk sume staf dept kitaorg
"
"
terdapat banyak gerai2 aneka pilihan makanan.masa ni org tak ramai lagi.
"
"
nie gerai nasi ayam jek..
"
"

itu jela yg dapat aku share. tapi bagi aku lebih baik berbuka di rumah je. senang nak bsiap sume. klu sekali sekala takpelah gi tempat2 gini.tp aku takdela..

0 comments:

Post a Comment