Pages

Tuesday, September 22, 2009

Kuih Raya Edisi Ke-2

Seperti yg dijanjikan, maka terbitlah edisi ke-2 post tentang kuih raya aku.
emm tahun nie mmg wat sikit je kuih raya.tak cam tahun2 lepas.
mungkin sbb tak sempat kot. yg lain kuih tunjuk2 je.
dah jadi glamer lak term kuih tunjuk2 nie ek..
macam biasa, tiap tahun mesti aku dok wat kuih aku nih.
Havy Choc Crunchies..
ok mula2 lepas pukul planta+ gula sampai kembang. pastu masukkan telur+ esen vanila.
then masukkan tepung yg telah diayak.
then masukkan corn flakes + badam + coklat cip seperti yg bole anda lihat di atas.
sekali macam rancangan masakan daa..
MySpace
nie lepas dh siap bakar dlm oven. sedaapp tau..haiih perasan betul..
haaa nak rasa?? sila2 la datang beraya di rumah yek. promote promote!
haa kuih tart nenas ni plak mak aku yg wat.
aku cuma jadi tukang jaga oven + tukang makan jek.
opss penguji kualiti makanan la..berat kerja nie tau..bukan senang..byk aspek yg perlu dipatuhi hehehe :P



ok sekian sahaja laporan ttg edisi kuih raya tahun nie. InsyaAllah klu dipanjangkan umur kita jumpa lagi tahun depan okies!

0 comments:

Post a Comment