Pages

Wednesday, September 16, 2009

kuih raya edisi 1

raya dah dekat ni.tinggal beberapa hari sahaja lagi kan.camne ngan persiapan sume?
aku? emm minggu lepas aku n mak ada pegi jalan T.A.R shopping raya skit. fuhh mmg terlalu ramai org kat sana tau.sungguh sesak! tapi takpe..setahun skali je g sana.aku plan nak beli baju raya sehelai dua.tapi sungguh, hampir sume kedai yg aku pegi tu mmg tak jumpa baju yg aku bkenan.bukan cerewet n memilih..okla de la sikit hehe :P
"
"
tp boleh kata sume kedai banyak jual jenis baju yg merepek2. kenapa aku kata merepek2?? sbb tahun nie aku tgk jenis baju yg paling banyak adalah yg jenis jarang2.
haiih nak wat kain langsir ke ape tuh. cukup tak gemar.belum tambah ngan baju jenis yg cam plastik2 tuh. macam pkai kostum batman plak.
MySpace

mmg dah plan lepas singgah solat di masjid india aku n mak nak terus balik.tp lepas solat tah kenapa tergerak hati nak singgah kedai yg betul2 sebelah masjid tu.sekali tjumpa pulak ngan baju yg berkenan di hati.dan secara tidak disengajakan aku boleh beli 4 pasang sekali.
fuh betul ni, sebelum ni tak penah beli byk gitu huhu..
"
"
malam hari lak, aku n mak dok wat kuih raya.
baru satu jenis kuih je dapat wat sbb masing2 sibuk.aku balik keje pun dah penat.
baru2 ni mmg agak bz tambah aku kena wat beberapa sistem tmasuk utk promotion KLIA ekspres yg tbaru ni "KLIA to LCCT Free Ticket promo" terhad untuk 5000 ticket sahaja.
click http://www.kliaekspres.com/event/lcct/main.html for more information okies!
bleh plak wat iklan kat sini huhu :P

"
"

ok sambung balik cerita..


untuk edisi 1 kuih raya nie, kitaorg wat kuih semperit.huihh mmg feveret aku masa kecik2 dulu tau.



lepas selesai letak ceri.tinggal nak masuk dalam oven je.


nie lah oven yg kitaorg guna.mmg senang guna oven ni.tapi aritu boleh pulak plak terbakar.sbb power kuat sgt kot.so terpaksa tangguh wat kuih raya.tapi skrg dah okla.



Taraaa...

hasil lepas dah siap masak. arini wat satu kuih je dulu.tak sempat nak watla sbb masing2 sibuk ngan keje.ingat jumaat ni sambung balik wat kuih raya yg aku punya tu.lagipun esok adik aku dah balik bercuti dari upm. so adalah assistant aku nanti..

tukang jaga oven..hehehe :P


0 comments:

Post a Comment