Pages

Thursday, September 10, 2009

aduh..sakit kepalaKU..


hari nie badan rasa panas + batuk2. pagi tadi mmg ada check suhu badan kat ofis level 2 dan suhu arini 37.1 .. kalau nk tau kami disini mmg diwajibkan check suhu setiap pagi bila sampai ofis.kalau suhu 38.0> bole ambik mc hehe. tadi lepas balik dari ofis mmg rasa sakit kepala sgt2. badan pun makin panas n lemah je.

MySpace

so makan la ubat sbb sok stil kena keje.aku utk 3 bulan pertama ni mmg tak bole ambik lagi cuti tahun.kalau mc ke bole.tp tak nak la tunjuk demam sikit2 je tak mo g keje huhu~


apa aku buat arini?well macam biasa.. bos aku mmg dah beri beberapa tugasan kat aku n aku mmg dah stat develop system sume. arini aku de install sql kat pc tp memandangkan terlalu byk application dlm pc tu so de conflict sikit.penat aku dok cari tang mana error tp still tak menjadi..

MySpace

sib baik bos aku, Mr Alex tolong. sebelum ni dia mmg byk tlg aku.Alhamdulillah mmg dia seorang bos yg baik, penyabar, soft spoken, peramah. sbb aku akui memang masa mula2 keje ni aku agak blur2 nk faham sume flow n sume keje yg ada.tp dia mmg best sbb dia faham situasi aku n suruh aku belajar sikit2 sampai ok dan dia pesan kalau tak faham jgn takut2 tanya dia or staff lain.kalau aku tak faham dia akan byk kali ulang n terangkan kat aku sampai aku faham. Alhamdulilah aku pun dah mula dapat menyesuaikan diri ngan keje n persekitaran sume sikit2.

hari ni je aku dok sibuk wat programming utk satu task dan bos aku pun turut sama tlg aku settlekan sikit2. isk mmg baik+bagus sungguh bos aku nih! mmg bes dapat bos camni tau..

MySpace


ooh esok dah hari jumaat.aku suka hari jumaat.sbb tak sabar nk cuti la tuh..hehehe..
sekejap je rasanya hari berlalu ek.napa aku rasa cam tak sedar masa berlalu hehehe.hmm tak sabarnye nak tunggu hujung minggu nih...shopping2 kat jalan TAR huhu~ pastu minggu ni gak dah nak stat buat kuih raya sume.tadi pun bos dah request suh bawak kuih raya n sume la yg patut time raya nanti.actlly aku raya ni tak dapat ambik cuti sbb 3bulan pertama mmg tak bole ambik cuti thn..so juz dapat cuti takat ari selasa je.nampaknye beraya di ofis la nanti.
hope bos aku bagi duit raya nti hehehe :P yela aku kan org paling muda skali kat ERL tuh hikhik :P

0 comments:

Post a Comment