Pages

Tuesday, February 2, 2010

post tengah malam

Minggu ni ada sesuatu yang terjadi. Sesuatu yang tak pernah aku terfikirkan..harapkan atau inginkan.FULL STOP.cukup sampai sini.
"
"
fuhh macam iklan plak
"
"
hmm minggu ni baru rasa de semangat sikit nak tulis blog setelah berkurun lamanya tak update.tapi macam biasalah agenda aku hanya sebab sibuk ngan keje sahaja.baru2 ni pun aku kena handle training utk staff baru lagi utk ajar camne nak guna sistem yang ada di dalam ERL ni.kali ni aku lebih confident walaupun semua yang ada tu lebih senior dari aku..pangkat kakak n abg.tp Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik.
"
"
fuhh nasib baik esok aku still bcuti.tapi walau pun cuti, banyak juga urusan nak kena settle.esok pun nak pegi ambik pasport yang aku buat hari tu.
InsyaAllah hujung bulan ni aku akan terbang ke bali~ itupun sebab company trip. kalau tak mmg tak berpeluang la nak ke sana.. emm boleh la rehat2kan fikiran disana. mmg baru2 ni tekanan yang aku dapat mmg terlalu hebat. semuanya bercampur menjadi satu.
terlalu menduga kesabaran tau.
rasa macam nak je...

MySpace
"
MySpace

amaran! jangan tiru aksi ini di rumah. sekian terima kasih.
"
"
hmm Alhamdulillah skrg dh ok.. aku kena bersabar. Ya Allah,kuatkan aku.
alahai dah takde idea pulak nak tulis blog.tadi macam tengah bsemangat hehehe..
MySpace
mungkin sebab skrg jam dah menunjukkan jam 12.54 tgh mlm kot.otak rasa sedikit tepu dan terasa sedikit mamai2..dan yang pastinya bukan kesan ubat paracetamol walaupun aku skrg tengah demam balik wat kali yang ke-3.
takpelah nanti insyaAllah sok2 aku update yek.
selamat malam sume. nak tido daa...

MySpace

0 comments:

Post a Comment