Pages

Wednesday, February 17, 2010

selamat tinggal cuti..huhu~


alahai.. akhirnya berlalu juga cuti yang panjang ini...dan bermulanya esok semuanya akan kembali menjadi normal seperti hari2 yang aku lalui selama ini. apa yang aku merepek ini..

cuti ni aku takde buat apa2 pun. just dok releks kat rumah je ngan adik n mak aku.tenang betul bila berada di rumah. kan bagus kalau hari2 macam nie hehehe~

MySpace
semalam aku kuar ngan fae. tapi yang best sebab kali ni aku naik kete dia.bestnye ada kereta. tak sabar aku nak ada kereta sendiri. kalau ikut perancangan InsyaAllah bulan 4 ni aku nak beli kete dah. nak beli kete apa? ssshhhyyy biarlah rahsia dulu hehehe. hope raya ni bole la balik kg dengan kereta tu nanti huhu.
MySpace
semalam pun hari yang bsejarah juga tau. sebab apa?
sebab...


sebab akhirnya aku beli juga contact lense ni hehehe.. MySpace

berjaya juga fae mempromote aku utk beli contact lense ini yek. aku mmg dah survey2 kat member dari dulu tanya contact lense apa yang paling best.yela dulu2 penah rasa pakai kejap. jenama apa tah aku pun dah lupa. tapi mmg sangat2 tak selesa. rasa macam ada sesuatu yg keras ada dalam mata je rasa tau. tapi yang ni lain...rasa sgt2 selesa macam tak pakai apa2 pun. apa2 pun thanks kat fae sebab teman aku hehehe.

kitaorg pergi kat focus point. tambah skrg ni ada promotion pulak tu. buy 3 free 1. plus dapat lagi sepasang pulak tu yg trial. uihhh kayo pokcik...banyak stock dpt nih heheh. ingatkan semalam aku tak nak la try pakai kat sana. tapi abg optometrists tu suruh aku pakai kat sana juga. alih2 rasa macam kena buli pun ada ngan dia.

mula2 dia ajar camne nak pakai then dia pkai kan sebelah mata pastu aku pulak kena buat sendiri. susah juga nak letak ekk hehe.rasa cam takut nak sentuh2 dalam mata tuh. hmm pastu dah elok pasang dua2, dia suruh plak bukak balik contact lense tu...then pasang balik. adusss..buli nih. actlly segan nak pakai depan org daa~

tapi takpe sebab akhirnya aku rasa macam dah terer pakai sendiri..hehehhe perasan! MySpace

"

"

"

p/s: haihh kengkawan aku mesti pelik. baizura?? contact lense??? pelik..pelik...

2 comments:

SaF_FreNsiCk said...

lain kali blh la tgk awk pki cl,
cmane rasanyer tgk awk tanpa cermin mata...
hehe

baizura said...

hehehe macam mane la rupa ek..hehehe :P

Post a Comment