Pages

Saturday, February 20, 2010

cerita hari sabtu

oohhh hari sabtu yang sungguh releks...MySpace arinie macam biasala aku rehat2 je kat rumah ngan mak n adik aku.tapi esok aku berdua balik la ngan mak aku coz adik aku dah kena balik upm sebab cuti semester dah abis daa. tambah dia kena tgk bayam yang dia tanam tu. budak2 biologi ni gitula projek dia..melibatkan benda2 hidup. aritu dah la kena tangkap katak la, tikus la pastu siap tunjuk lagi gambo kat aku ngan darah2 tu. eeeeiiii ~geli2~
"
"
hmm actlly khamis depan aku dah berangkat ke bali dan akan balik sini ari ahad.boleh kata semua staff mmg join company trip ni. tapi nanti kena masuk keje macam biasa la nampaknya pukul 8.30. kami dibahagikan kepada 3 kumpulan yang bertolak ke bali. group 1 akan blepas pukul 12 n aku pulak dalam pukul 3 ptg. group 3 pulak akan btolak pada hari jumaat. insyaAllah kami akan menginap di holiday villa hotel yang berdekatan dengan pantai tu nanti.
"
"
hmm minggu lepas aku ada tdengar bagitau ada gempa di bali. isk betul ke berita tu? aku rasa risau juga sebenarnya. harap takde apa2la yang jadi nanti. semoga kami akan selamat pergi dan kembali ke malaysia dengan selamat. Amin..

0 comments:

Post a Comment