Pages

Saturday, January 2, 2010

F.R.I.E.N.D.S

video nie khas utk kwn2 aku..

hmm lagu nie aku ingat lagi 1st time aku dengar masa kat upm bila kwn aku adila cakap yang lagu ni mmg bes sgt2 n soo sad. tapi masa tu aku takdela rasa pe2 sangat huhu.tapi hari nie bila aku dengar balik lagu nie..alamak sedihnye... teringat ngan kwn2 aku masa zaman2 study @KPTM n UPM dulu..kenangan yg sungguh indah. skrg masing2 dah keje..dah ada hidup masing2..dan ada yang jauh2 pulak tu dari aku. apapun aku rindu korang...hukhuk..

MySpace

"

"

p/s: nape arini cam sentimental cikit aku ye...hmmmm

2 comments:

Anonymous said...

maafkan saya menganggu.
Awak mengikut blog anaklaut?
beliau seorang yang penciplak karya orang lain. Karya saya diciplak beliau dan di masukkannya kedalam blog anaklaut2009@ webpress dan blog ini telah ditutup kerana saya memprotesnya. Tapi blog yang saudari amsuk dan karya yang ditulisnya adalah karya ciplak. Beliau blogger yang tidak ada etika. Menggunakan sajak dan puisi orang lain untuk memikat perempuan dan pengunjung. Hati hati. walaupun beliau seorang guru tapi guru yang sakit jiwa. Beliau bukan orang seni dan mmg tidak ada idea untuk menulis. Hubungi beliau untuk mendapat pengesahannya. dan hubungi saya jika puan tidak berpuas hati. Saya haramkan artikel saya yang diterbitkan oleh beliau.

baizura said...

saya baru je follow blog anaklaut sbb dia add saya dalam blog saya nie.saya pun tak tahu tentang perkara ni sampailah awak bagtau saya.hmmm sepatutnya mmg tak boleh buat macam tu.kalau nak copy karya orang lain bukankah lebih elok minta izin dahulu kan.lagi2 kalau artikel yang kita tulis tu adalah hasil karya kita sendiri.siapa2 pun pasti akan rasa macam yang awak rasa bila hasil karya kita diciplak oleh orang lain.

Post a Comment