Pages

Friday, January 1, 2010

hohoho~

aku dapat email bgtau yg hari rabu aritu kitaorg de event WGT.dalam email tu juga ada pesan suruh sume staff beli hadiah yg bharga max RM20. alamak apa aku nak beli ni huhu~ emm nanti de tukar2 hadiah.mungkin sempena perayaan X'mas ni skali kot.selain tu de gak sambut besday staff2 yang lahir dr bulan oct-dec.. aisey...jun takde ke hehehe :P


so sehari sebelum tibanya hari rabu,setiap dept kena kumpul hadiah masing2 n bagi kat HR.



taraa...nie la hadiah2 dari dept kitaorg..ISM. aku punya yg bawah sekali.haha jgn tanya pe yg aku bagi ek...biarlah rahsia hehehe.. em hadiah kak mala n bos siap de reben lagi.speselnye.. kitaorg sume tertanya2 agak2 apalah yang bos bagi dlm hadiah kotak kecik tu..macam mahal je hihihi :P



tibala hari yang ditunggu..tggu ke? tenguk tu.banyak gak hadiah ekk.masing2 kena wat cabutan undi utk ambil nombor sebab kat hadiah tu awal2 lagi dah taruk nombor.ohh ye sebelum acara kemuncak ni kitaorg de segmen lain.tp tak payahla cite ye.



time tgh dengar ceo berucap.tp sempat lagi posing kat belakang ekk.. :P


isk de org ambik gambo aku nih.senyum senyum~~



muka2 hapy sebab dpt hadiah..hihihi...



nie masa acara potong kek utk besday celebration~




kandid..masing2 tengah teruja buka hadiah masing2...


fuhh mmg gamat n bes tau. yela ikutkan hadiah tu datangnya dari kita2 semua juga sebab juz tukar2 hadiah je. hadiah pulak juz max RM20. so beli ape2 ajela asalkan cukup syarat hehehe. aku pun tak sangka yg aku dapat hadiah dari org yg tak jauh dari aku..org sebelah meja je..haha klakar betul.lagi klakar org yg dapat hadiah dari aku pun abg yang sama department ngan aku gak.fuhh abis akak2 departmnt aku tmasuk bos dok gelak kikiki kat aku.isk..
SSssssyyhh...jgn bocorkan rahsia tau.
"
"
hmm mmg klakar betul sebab bila tenguk hadiah yg banyak2 tu nampak cam mahal2 je..beso2 plak tu.then bila masing2 dah dapat hadiah tu lepas tu kena buka time tu gak..rupanya macam2 bentuk hadiah yg ada ek..ada yang dapat biskut..coklat..perhiasan meja..lampu.. baucer jusco.. dan yang palin bes..


bear pun ade..hihihihi (^_^)


0 comments:

Post a Comment