Pages

Thursday, October 27, 2011

101 Days to go..

Assalamualaikum sume!

aku sekarang ni kat ofis. baru sahaja lepas makan tengah hari. ada masa yang terluang ni bole la aku berblogging sekejap hehee.

tadi aku baru je lepas booking kad kawen. peta pun mmg dah lama juga aku buat...


fuhhhh susah juga aku nk create peta ni huhu..MySpace



 

Akhirnya setelah puas aku belek2 design jenis kad yg aku nak..akhirnya aku pilih design kad ni. Yelah tema aku kan Pink Purple.. tak sabar nak tggu kad kawen aku tu siap... macam manala agaknya ye ada kad kawen sendiri hehe
MySpace


emm untuk persiapan yang lain setakat ni semua yang penting2 dah settle. bulan depan pun aku dah plan nak beli set perabot bilik. Dan yang paling penting aku kena pindah bilik ke master bedroom bln depan.

Ok..banyak juga nak kena mengemas nanti kan.. MySpace

 Bilik pun aku dah plan nak cat dulu. nanti senangla kalau nak bawa masuk barang semua.
 Oleh sebab pembantu setia aku..A.K.A adik aku da...  tengah berada di kluang johor atas tuntutan kerja sebagai Guru di sana dan akan pulang bercuti hanya pada cuti sekolah..nampaknya segala kerja  membuli mengecat n mengemas bersama2 hanya dapat dilakukan pada cuti sekolah sahajala yek ehehe..
MySpace


P/S: emm mode menghitung hari ni...lalalalala~MySpace

0 comments:

Post a Comment