Pages

Sunday, October 16, 2011

~Persiapan Wedding~

Bila dikira dari hari ini hingga detik hari bersejarah bagi kami nampaknya tinggal lagi 3 bulan rupanya ye. perasaan? hehe mestila sangat2 berdebar... em baru2 ni kawan baik aku pun baru sahaja selamat diijabkabulkan bersama buah hatinya. semoga sentiasa kekal bahagia hingga akhir hayat.. :)

fae..ambik satu picture ek...hehe :)

kawan baik aku yg sorang lagi ni lak..dila...baru sahaja selamat melahirkan baby boy baru-baru ini. Alhamdulillah seronok sangat dengar berita tu. harap2 aku pun dapat rasa gak saat-saat bahagia macam dua2 org kawan baik aku ni hehehe. doakan aku ye..


----------------------------- PERSIAPAN KAHWIN ---------------------------


ooh baru2 ni  memang aku n En Tunang sibuk sangat menguruskan persiapan kahwin. Alhamdulillah kami dah book dewan...katering....baju dan pelamin....  Untuk katering aku ambik untuk 500 pax makanan. untuk majlis sebelah lelaki yang akan berlangsung seminggu selepas majlis perempuan lak akan dibuat secara gotong royong di rumah. nampaknya nanti dapatla aku merasa kemeriahan suasana ala-ala kampung nanti hehe.

untuk baju dan pelamin pula alhamdulillah aku jumpa dengan satu butik yg beri kami harga yg sangat2 ok. nanti lepas kahwin aku akan update tentang butik kami ini. tapi yang paling best bila aku dapat buat baju baru..dengan design baju ikut pilihan aku sendiri dan ikut ukuran badan aku sendiri dengan tambahan harga hanya RM150!! best kan..
MySpace


 aku rasa kat tempat lain mana dapat harga macam tu. koman2 pun kena cas dalam RM800>  hehe betul tak??


masa kami pergi butik tu baru2 ni kami dah pilih nak pakai baju apa masa majlis di sebelah lelaki nanti. kami sepakat pilih baju warna maroon. masa sesi mencuba baju tu siap pakai veil,tiara n kasut lagi pastu rasa macam ada satu perasaan yg sangat2 bahagia plak.hehe camnela agaknye masa pakai baju tu masa majlis kami yg sebenar ek..
 haha sesi mengelamun kejap...MySpace

em en tunang pun tak terkecuali gak mcuba baju untuk fitting baju baru. segaknye bila tenguk siap tanjak semua hehehe..


--------------------------------- TEMA ---------------------------------------

Tema untuk majlis aku adalah pink purple..


untuk design pelamin lak aku dah decide nak buat pelamin macam ni hehe. masa tu aku n en tunang akan pakai baju merah jambu.tak sabar lak nak pakai baju baru design pilihan aku sendiri tu hehe.
MySpace



hehe nie lah design baju yg aku maksudkan tu.. tapi yang aku punya nanti warna merah jambu la. mungkin design berbeza skit nanti.


mak n adik testing baju..


mak dan adik aku pula dah beli kain untuk buat baju masa wedding aku nanti. penat juga pusing satu jalan TAR tu hehe. akhirnya jumpa jumpa dengan baju yang berkenan di hati..


emm dah takde idea plak nak tulis apa lagi. nanti akan datang aku update blog lagi yek.
Tata!MySpace

0 comments:

Post a Comment