Pages

Tuesday, December 13, 2011

47 days to go..

emm lama betul aku tak update blog kan hehe. baru2 ni memang aku agak sibuk dengan kerja di ofis. malam2 bila balik keje tu sibuk dengan benda lain pula. hehe faham2 je la kan..
  MySpace

emm 47 days to go....?
mesti pelik kan sebab kenapa lagi cepat dari counting down kat atas.. ( 55 days)..
sebenarnya majlis pernikahan aku akan diawalkan iaitu pada 28/1/2012 ni. Means pada bulan depan je la kan tinggal hehe. ok....saya sangat bedebar bila fikir tarikh nikah semakin hampir.
Tapi dalam masa yang sama aku sangat2 hapy n sangat bahagia sekali..
  Alhamdulillah dapat rasa perasaan macam ni... :)

 majlis pernikahan n perkahwinan ni merupakan majlis pertama dalam family aku. adik dan mak aku pun aku tenguk seronok betul nak buat persiapan semua.. aku pun dah sikit2 dah banyak gak buat persiapan. emm nak share sikit la picture kat sini persiapan apa je aku dah buat hehe


------------------------------- CAT RUMAH---------------------------

Seperti yang aku n adk aku rancang...kitaorg pun mulakan operasi cat umah. warna cat bilik tu aku n en tunang yang pilih. itu pun setelah hampir bape jam aku dok belek2 warna cat apa yang aku nak huhu
  MySpace


 before..

salah satu dari combination warna yang aku pilih huhu


 after..


latest..

hehe karpet tu aku beli kat nilai ngan tunang aku. ok kat sana memang sangat2 murah harga dia kalau compare mana2 kedai yag aku pergi kat KL ni.  cadar katil pun aku beli skali termasuk untuk pakai masa majlis aku nanti.  penat juga jalan pusing satu nilai sebab nak cari karpet n cadar.
hehe terima kasih kat tunang aku sebab asyik kena layan karenah aku je kan hehehe
MySpace



------------------------------KAD KAHWIN & BUNTING---------------------------




Aku tempah kad kahwin dan bunting secara online je. penat juga dok survey2 kat internet dan akhirnya aku jumpa juga kat satu tempat yang bagi aku harga dia sangat berpatutan tapi design n kualiti sangat2 baik.  search la kat pakcik google nama Molis Card Gallery kalau ada sesiapa yang still mencari-cari kat mana nak tempah kad kahwin nanti.. 



 see... dapat free gift paper bag n sticker lagi tau...


 hehe saya sangat suka kad kahwin sayee..... lalalala~ MySpace



 comel kan stiker ni....




 ok...saya sangat suka bunting ni!!!
  MySpace


memang aku nak orang tu design macam ni. hehe comel kan kartun dia.
boleh berangan naik basikal macam tu gak..huhuhu
  MySpace



 reben untuk penanggah daa..






doorgift kerepek....sponsor oleh adik n mak aku hehehe


malam ketika buat operasi doorgift bersama mak n adik. seronok juga buat kerja ni hehe.



em oklah itu je yang sempat aku nak update kat sini. nanti kalau sempat aku update blog lagi..
lagipun sok dah kena kerja..
 emm bila la nak cuti panjang ni huhu.. MySpace


0 comments:

Post a Comment