Pages

Sunday, February 6, 2011

jom masak!

aritu tiba2 je aku rasa macam nak buat muffin coklat cip ni. lepas tu punyala gigih aku search kat internet camne resepi muffin ni.
bila belek2 resepi yang aku jumpa tu macam nak dekat sama je ngan resepi kek coklat yang aku biasa buat tu.

hehe ni la kek coklat yg aku biasa buat..


 oleh sebab resepi nak buat muffin ni macam lebih kurang resepi kek aku tu,
so aku pun guna resepi aku jela cuma edit2 sikit je bahan2 dia hehehe.

hmm cup untuk muffin tu pulak aku beli kat kedai kek area upm juga. nasib baik la kedai tu bukak ptg jumaat.
then malam tu aku pun dengan semangat buat muffin ni untuk pertama kali....
MySpace


hehe letak byk cikit coklat cip. kat kedai mane dapat banyak2 ni heehhe..

 taraaa... excited betul aku bila tgk muffin ni jadi..
MySpace

hehe ni untuk someone n family..

then next day aku try pula resepi lain...puding karamel...
huhu sedap puding ni. kalau beli kat pasar sepotong kecik tu aje dah RM2.50 tau
 (mengikut harga pasaran semasa tahun 2010)
isk mana cukup kan.kalau makan pun cam celah gigi je rasa hehe.
kalau buat sendiri lagi untung...
MySpace

tara..inilah hasilnya..jgn pandang pada rupa..yg penting rasa :P


 p/s: agak2 nanti akan datang aku bole wat bisnes kek kot hehehe

0 comments:

Post a Comment