Pages

Monday, November 10, 2014

farish 11 bulan


Alhamdulillah hero mama sekarang dah masuk 11 bulan..semakin manja dengan mama n papa..bijak..suka sangat gelak2..

rasa macam sekejap je tenguk anak mama ni dah besar. rasa baru je macam semalam farish still baby dipangkuan mama. sekarang ni dah tak mau nyer baring2 kat pangku saje2...nama pun anak lelaki mestila lasak hehe..

hero mama...

 saya n buku doraemon memang tidak boleh dipisahkan...


kehidupan aku sekarang?? alhamdulillah...sangat2 bahagia..terima kasih Ya Allah atas anugerah ini.

cuma sekarang ni agak penat sikit la hehe. mungkin time pregnt sekarang ni memerlukan aku agak lasak..1 sebab kena drive sendiri. dulu time farish memang hubby yang hantar g keje. sekarang ni memang hubby nak hantar juga sebab kesian n risau tenguk aku yg asyik tak larat je haha..tapi bila memikirkan aku perlu balik on time pukul 5 sebab kesian kalau farish tunggu mama balik keje lama sangat...so mama kena jadi superMama la..hanya untukmu farish...hehehe

then bila dah balik umah sibuk jaga n layan farish lagi...dengan alahan lagi..jadi nampaknye kalau hari2 biasa banyak masak dekat kedai je la hehehe...thanks hubby sebab memahami isterimu ini...n selalu belanja mama makan sedap2...n kadang2 papa masakkan mama menu feveret papa tu hehe..  tp sabtu ahad aku tetap masak ok...kesian lak hubby...

ikutkan due aku awal bulan 4 ni. Alhamdulillah memang benar janji Allah setiap anak ada rezekinya...hubby pun cakap benda yang sama.. rasa kali ni nak ambil cuti jaga anak lama sikit la...nak tenguk anak membesar dgn sihat depan mata..


bila la mama saya nk hantar gambar saya dalam majalah PaMa ni....


okla mama dah tak tau nak tulis apa lagi. nanti ada masa mama tulis lagi.... :)

0 comments:

Post a Comment