Pages

Wednesday, March 19, 2014

Permata Hati Mama Papa


Assalamualaikum kengkawan semua. lama betul tak update blog ni huhuhu...... Bukannya apa aku terlalu sibuk + kena vitamin M sikit nk tulis2 blog ni hehe.

Alhamdulillah sekarang ni aku n hubby dah masuk alam baru dalam fasa rumah tangga kami...seronoknya bila dah bergelar mama n papa ni kan.. Alhamdulillah syukur..... :)

Jadi oleh sebab dah masuk fasa baru..so blog pun kenalah tukar tema baru..."Cheritera Mama Farish"....
mesti seronok nanti bila anak dapat baca apa yang mama dia tulis sepanjang anak kesayangan mama papa ni membesar kan...Semoga sayang mama nanti dapat menjadi anak yang soleh...baik akhlaknya...bijak.... amin...


Muhammad Farish Firdaus nama diberi......dilahirkan pada 2/12/2013 di hospital az zahrah. Pada aku memang servis yang diberikan oleh pihak hospital mmg terbaik. Tambahan pula hospital ni mementingkan aurat pesakit.Tambah memang aku nak bersalin dengan DR perempuan. Alhamdulillah Allah permudahkan semua. 

entry kali ni akan penuh dengan gambar. Biarlah gambar yang berbicara..chewah...



 Assalamuaikum anak mama n papa... :) 
Gambar diambil sejurus selepas bersalin..masa ni mama tak boleh nak bangun tenguk baby lagi huhu..


 malam pertama bersama baby...rasa sangat2 syahdu bila dapat pegang anak sendiri. macam tak percaya pun iyer gak..

Wajah kegembiraan seorang papa...



 wajah kegembiraan seorang nenek..


hari pertama dirumah...

alalala tomey2 anak mama ni tido... :)






Alamak saye lupa hari ni saya genap 2 bulan la!......



tido time!





 yeaaa! saya dah pandai main play gym!!...






tima kasih maksu belikan baju doraemon ni..



gambar ni ambil sehari sebelum nak masuk kerja balik.
mode: sangattttttt sedihhhh sebab nak tinggalkan sayang mama ni.. 
kan bagus mama dapat jaga farish sepenuh masa..nak tenguk sayang mama ni membesar depan mata..
 :(


awww seksinyeee sayeee.....

saya suka hisap jari & masukkan tangan dalam mulut sekarang ni...


 senyuman buat mama..




 saya dah 3 bulan. saya suka main play gym. seronok betul tenguk bila anak aktif dan membesar dengan sihat.. Alhamdulillah.....

Syukur ya Allah atas kurniaan yang tidak ternilai bagi kami suami isteri....
rasa sangat2 bahagia. balik kerja pun tak sabar nak cepat2 jumpa baby sebab nak main dengan baby.

 Perkembangan terbaru farish dah pandai gelak2 kekeke bila diagah2 dengan papa bila papa buat suara doraemon...cian papa sampai kering tekak..tapi hapy sangat bila tenguk gelak tawa anak kesayangan mama n papa ni..

Alhamdulillah.... :)


0 comments:

Post a Comment