Pages

Saturday, March 31, 2012

Disebalik Tabir...

Assalamualaikum semua...

semangat pula aku pagi2 sabtu ni nak update blog hehe.
malas nak cakap banyak2...jom kita layan gambar!


bunting yg aku oder secara online sahaja


orang kuat majlis.. a.k.a merangkap pengapit aku
adik n her bes fren fatihah


menuju ke dewan..


berdebor2 betul bila duduk kat atas pelamin rupanya kan hehe..

ambik restu mak mertua.. :)


memang atas pelamin tu kitaorg asyik kena buli je hehehee



thanks abg lan @bos lama aku di YADIM yg sudi gak datang. Turut bersama adalah abg naz


 my family...

sungguh tharu dengan kehadiran sedara2 aku yg sanggup datang dari jauh..


 
sedara a.k.a org kuat majlis gak hehe


emm actlly aku nak upload banyak lagi tapi blogspot ni nape tah lambat benor nak upload gambo walaupun satu.tapi aku gigih gak cuba uopload satu satu...
em takpelah nanti len kali aku cite topik lain plak ye..

p/s: hope rumah baru blog aku ni dah tak bersawang lagi la macam dulu huhu...

0 comments:

Post a Comment