Pages

Tuesday, November 2, 2010

ceritera awal november

Assalamualaikum sume..


hmm lama tak update blog.
entahla skrg ni macam malas lak nk update2 blog ni hehe.
mungkin sbb baru2 ni aku betul2 sibuk atau saje buat2 sibuk heheehe


ni pun aku update time aku kat ofis...ehh bukan time keje tau..time rehat la.
aku kan pekerja yang berdedikasi..
haha statement masuk bakul campak laut daa..
MySpace


emm kat tempat keje aku skrg ni Alhamdulillah ok..
semuanya berjalan dengan baik.
Seksyen aku ni banyak main dengan data n rekod.
aku pun planning nak wat 1 sistem utk seksyen aku ni.
InsyaAllah tahun depan baru aku start nak develop.

team seksyen aku pun sume baik2 n bes. yang penting kami bole kerja dalam satu pasukan.
kami sibuk juga ni nk laksanakan HRMIS kat UPM ni.
banyak nak kena setup huhu.aku akan cuba wat yang terbaik utk seksyen aku ni.
chaiyok chaiyok!!
MySpace


kete macam mana?
hukhuk kete aku baru beberapa minggu guna dah ada kesan calar..
dalam pula tu sampai habis tertanggal warna cat dia...
MySpace

ingat nak cat balik. tapi kadang2 rasa cam nk biarkan je wat tanda kenangan hehehe.

hmm baru2 ni salah sorang kawan baik aku dah kawin.
Alhamdulillah akhirnya dia bertemu juga dgn jodohnya..
dan kawan baik aku sorang lagi pun insyaAllah akan bertukar status tahun depan.
aku pun tumpang gembira dengan kawan2 aku sume.
setelah macam2 cerita kita kongsi bersama akhirnya berakhir dengan episod yang bahagia
MySpace
 Semoga kebahagiaan itu kekal hingga ke akhir hayat.. amin..


0 comments:

Post a Comment