Pages

Saturday, September 18, 2010

New Life :)

Assalamualaikum sume...

hehehe wah kali ni sungguh lama aku tak update blog kan.berbulan2 gak lamanya sebelum aku pegi bali lagi. emm bukan aku tak ingat tapi aku betul2 sibuk dan belum ditambah lagi dengan mcm2 dugaan yg aku tempoh sebelum ni.mungkin ujian untuk aku..
Alhamdulillah sume tu ada hikmahnya.. :)

ohh rasanya belum terlambat lagi kan utk aku ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri kat sume..
aku pun tahun ni tak balik kampung. kereta takde lagi daa..MySpace
InsyaAllah kalau de rezeki tahun depan aku akan balik kg.. tak sabar lak nak beraya kat kg..
MySpace

em utk pengetahuan sume aku skrg dah tak keje lagi di ERL. Alhamdulillah aku skrg ni dah bkerja di UPM tempat belajar aku dulu.mmg rasa hapy sgt bila dapat berbakti di tempat study dulu.bila aku tgk balik tempat2 yg aku n kengkawan slalu g dulu time study sana mmg rasa rindu sgt zaman2 blaja dulu tau.
bole kata sweet memory la hehehe
MySpace

tapi aku pun tak lupa juga kat ERL terutama org dalam department aku..bos..kak mala..kak hema..thanks kat bos sebab banyak bagi tunjuk ajar kat aku.
MySpace
aku tau dia nk sgt aku jadi System Analyst.dulu time dok sibuk2 ajar aku SQL Server tu mesti dia akan kata nanti akan dtg aku bole la jadi System Analyst.hehe aku dh hafal sgt dialog dia tuh. emm tak lupe juga kat kak mala n kak hema.rindu nk hang out sesame cam dulu n kenangan kat bali..
emm aku pun rindu juga kat cik laptop baru aku tuh.baru berapa bulan guna tau.dengan spec windows 7 professional mmg sgt2 bes utk develop system
.MySpace
aku rasa cam nak tukar laptop baru je sbb laptop yg aku ada skrg ni pun dah mula uzur.selalu sgt hang n blank camtu je.tambah baru2 ni ada masalah dgn motherboard.cian laptop aku nih.dah banyak bjasa ngan aku dari zaman diploma dulu.
MySpace

emm dah tak tau nak cite apa lagi dalam blog ni daa.tapi insyaAllah aku akan try gak update blog aku ni cam dulu yek.. MySpace

0 comments:

Post a Comment